........

Jobbigt att fundera ut någon härlig överskrift varje gång man bloggar! =)

Har inte hänt så mycket idag. Jag och Selma tog en tur upp till Torvalla centrum och pantade flaskor för att inhandla mjölk och smör. Ludde skulle promt ha gaffelkakor (!!!) så det var bara att åka och handla lite ingridienser =)

Efter maten som blev någon form av vegetarisk chili con carne så bakades det som sagt gaffelkakor och Selma gjorde chokladbollar. Antar att det mumsats en massa där hemma nu när jag inte e hemma =)  Men det kan dom gott göra.

Selma funderar på att stanna hemma på fredag och inte gå ut (!!!!) så vi kan ju hoppas att hon håller på det så kanske jag kan få lite sällskap en frdagskväll. På lördag ska hon till goa P-E på party och jag vill oxå gå!!!!! Men, mina päron åker till stugan om dom inte får tag på en billig resa till Turkiet. Så vilket som så har jag ingen barnvakt och blir i vanlig ordning hemma.Ovanligt va????? =(

Inatt tillbringar jag då tiden på 210 men två goa arbetskamrater. Snart vankas det fika igen och idag blir det rester vilket innebär att vi får rensa kylskåpet på vad vi vill =)

Nä,dags att plocka fram lite gott ur kylskåpet!!

Sov gott alla underbara vänner och läsare!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: P-E

Åh! Kommer sakna dig i morrn ju :(

2010-05-14 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0