Gud vad jag e tråkig!!!!

Har inget att skriva om igentligen men vill ju ändå uppdatera bloggen. Jobbar i natt. Har varit lite struligt så vi har fått lämna en patient på IVA.

Nämnde jag förresten att jag sökt jobb på Barkgården i Torvalla? Kände dock nu när det blev lite akuta saker här på avdelningen att jag verkligen INTE vill hamna på något demensboende. Man missar så himla mycket spännande saker då. Jag menar, blir det något knas med de boende där så skickar man ju in dem på sjukhuset. Jaja,jag lär ju knappast få jobbet ändå så jag behöver nog inte oroa mig =)

Ska spendera vissa veckor denna sommar på 408 oxå. Hoppas att min Sara rara och jag får några dagar tillsammans då =)

Nikola hämtade Maja idag. Han tog med sig Ozzy oxå (!!). Man märker att han e stormförtjust i honom och han blir glad när Ozzy kommer springande och inte släpper honom ur sikte. Vi får dock se hur mycket han gillar honom när han pissar/skiter inne hos honom första gången! Haha!

Nä,dags för blöjbyten och rundvandring!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0