Hoppsan!

Har inte uppdaterat bloggen på åratal märkte jag nyss! =) Har haft fullt upp hemma med hund, ungar och ny sambo! Haha! Ja, det e ingen karl som flyttat in utan Selma bor hos mig tillfälligt tills hon hittat något eget.
Det e så skönt att ha henne hemma faktikskt. Hon städar och pysslar och donar med allt möjligt och hon ställer upp med hund och barnvakt när jag jobbar =) En toppen-polare kan jag lova! <3

Jobbar natt i dag (eller hur säger man???) Maja e hos Nikola och Selma e hemma med Ludde och Ozzy.
Ozzy blev ju 13 veckor idag (tisdag). Börjar bli stora killen juh! Haha! Go-pluppen min! Han e så himla go och jag ångrar inte en sekund att jag skaffade hund. Min pappa e minst lika frälst i honom som jag/vi. Nikola busar sjukt mycket med honom när han e och hälsar på så Ozzy e helt slut och orkar knappt dricka vatten efteråt! =) Liiiite jobbigt e det dock med detta ändlösa bajsande och kissande inne.....*suck* Men men, jag/vi överlever det nog =) han växer väl ifrån det.....hoppas jag.....

Var på krogen den sista april med Selma och några till. Min älskade Andrèa följde oxå med och GUD vad jag har saknat henne! Vi hade sjukt roligt och muppade oss i vanlig ordning som vi alltid gör när vi ses =) Hoppas på att följa med henne och hennes polare på båtresa om några veckor. Om det inte blir av så ska jag och Sara rara (förhoppningsvis) planera in en semester-helg och pysa iväg. Ska dock kolla upp ekonomin men det skulle vart sjukt kul! Eller hur, Sara? =)

Nä,nu orkar jag inte uppdatera mera! Ha de gött alla!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0