Jahapp....

....då har man klivit på jobbarhelgen då =) Jobbar natt hela denna helg och det känns så roligt! Älskar att jobba natt och att få jobba med två underbara brudan gör det ännu bättre! =)

Pappa och mamma åkte till stugan i helgen. Pappa ringde och frågade hur länge Ozzy skulle få vara ensam  innan Nikola kom hem till mig och när jag sa att det skulle bli runt två timmar så bestämde han att vovven skulle följa med till stugan. =) Han kommer att ha så roligt uppe i Åkersjön så jag tvekade inte att skicka med honom =)

Ludde åkte till sin pappa idag och återkommer på söndag. Han är så himla sur för att hans nya mobil inte kommit så jag hoppas VERKLIGEN att den kommer på måndag. Fatta vad jobbigt det är med en väntlös unge! Huvva,han trampar mig på mina stackars nerver! Haha!

Nä,nu ska jag ha kaffe! Så det så!

Pöss & Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0