56 års kalas!

Ja,det hade vi för pappa igår. Gud vad överraskad han blev. Han visste såklart att vi planerat något men inte att hela släkten på hans sida skulle komma på middag =) Kul hade vi och alla var nöjda. I morron (måndag) börjar han sin diet i 3 veckor inför operationen. Han ska göra en liknande operation som jag men skillnade är att han inte kommer att ha någon magsäck alls utan bara en enda lång tarm. Jag har ju en lite snutt av magsäcken kvar =)

Kommer att kännas underligt att se pappa minska i vikt...Han e ju pappa trots allt och har alltid varit stor om magen =) Men jag gläds med honom och hoppas inerligt att hans hjärta blir starkare och att han blir av med diabetesen! *HÅLLER TUMMARNA*

Annars är allt som vanligt. Jag jobbar ibland och är hemma och pyssla på ibland =) Kommande helg jobbar jag natt fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag. Ledig onsdag och kvällspass torsdag. Snacka om att jag kommer att vara mör i kroppen! Men kosing blir det!!! Haha!

Nä,nu ska jag jobba på lite innan vi ska ge patienterna kvällsfika!

Pöss & Kräm!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

ja det skulle vara jätteskoj om du kunde komma och hälsa på! Är rädd för att du kanske tycker att mitt liv är lite tråkigt bara, Saras är kanske roligare!? Beror ju på vad man har tänkt sig! Nä jag får bara den känslan ibland av att alla tycker att jag är tråkig och att jag inte riktigt passar in... Fastän jag tycker att jag är samma gamla vanliga jag!

Saknar dig massor i alla fall, känns som att alla vänner bara flyter iväg! Pöss å kräm!

2010-10-03 @ 23:50:16
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nja din pappa har inte alltid STOR OM MAGEN och du vet vad jag menar du tant är gammal ;P.Saknar dig också osv skönt i alla fall att M och lilleman har börjat umgås igen för han har VERKLIGDEN saknat henne det har både märkts och hörst om du förstår mig och bullarna VILL JAG HA du vet nummret...//Kram

2010-10-10 @ 23:09:07
Postat av: Sara

Saknar dig också massor darling!!! Nu är det bara två och en halv vecka till "det smäller", om du har tid får du gärna komma och hälsa på då! =)



PÖZZ

2010-10-18 @ 17:07:30
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0