Jaha, vad har hänt....?

Jo, jag har sålt min hund Ozzy. Han bor numera i Nortälje hos ett par sjukt hurtiga pensionärer. Detta var mitt livs sämsta beslut. Har sån sjuk ångest för att jag sålde honom.....=( Kommer nog aldrig att komma över detta...Mitt hjärta, min prins, min myspys, mitt livs dynamo....*suck* WHY?!?!

Mer då???

Jo, min pappa har gjort en magsäcksoperation! Han är hemma nu och mår TOPPEN! =) Är så glad för hans skull och jag hoppas att han fortsätter att må så bra som han gör nu! *Håller tummarna*

Och mer...?

Ja, jag ska mest troligen göra om min magoperation. Har sjuka magsmärtor när jag äter och de verkar inte försvinna. Har kontaktat kirurgmottagningen och pratat med dom och läkare Ulrika Kirke har skrivit ut magsårsmedicin och om jag inte är bättre inom en vecka ska jag få göra en gastroscopi.

Vad är gastroscopi????

Det är en undersökning där de går ner med en kamera i halsen och undersöker magen. INTE NICE!!!!! Men men, vill man bli fin (eller iaf frisk) så måste det göras....tydligen....

Och om den visar knas på magsäcken blir det operation...igen.....

Något mer??? Nu när du ändå håller på och tjatar???

Ja,jag har köpt en katt-flicka =) Känns hur bra som helst att ha henne hos oss. Smulan heter hon är snart 20 veckor. Myspys men dock inte lika roligt som när Ozzy-Bozzy bodde hos oss. Inget annat djur kommer att kunna ersätta honom. NEVER!!!! Har även övertagit min fasters fiskar......Dessa tycker Smulan om att smyga på =)

And....?

Nje,tror inte att jag har missat något speciellt.....Hmmm.....Nä,inte vad jag kommer på just nu och dyker det upp något så hör jag av mig!

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

va söt du är! hoppas att Ozzy har det bra och att du kan komma ihåg varför du tog beslutet att sälja honom! Hoppas även att det ordnar sig med magen!!!

Puss å kram

2010-10-30 @ 23:19:07
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gjorde du dig av med Ozzy?

2010-11-02 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0