Badhuset!

Japp,där har vi spenderat våra förmiddag med Gläntan. G och hennes barn, eller ja inte alla såklart =), var där och några till som jag känner igen. det var riktigt kul! Åkte rutschkanan (inte i barnbassängen=) med Maja och det var sjukt roligt! Har inte åkt de nya men det var faktiskt kul. Tack,G,för att du överatalade mig att ge mig in i leken =) Haha!

Sedan när vi kom hem gick vi till H och bjöd på kaka som vi bakade i går kväll. MUMMA! Glömde helt bort att E fyllde år så när vi gick hem för att laga middag rörde jag ihop lite hemmagjord chokladmousse med chokladbitar i och gav henne. Tänkte hon kunde njuta lite efter att allt främmande gått hem. Blir paket när FK betalat ut mina cash istället =)

Annars blir det lugnt ikväll. Tvättar i vanlig ordning...*SUCK* Känns som om jag mer eller mindre bor i tvättstugan och mer lär det ju bli när "grodan" kommer =) Vi har börjat prata om hur vida vi ska ha fler knoddar efter "grodan" eller inte och det lutar nog åt att det blir MINST en liten bebbe till. =) Fast inte förrän "grodan" är typ 2-3 år. Någon måtta på produktionen får det lov att vara =)

Nä,dags att hänga tvätt....BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Over and out......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0