Och det kommer att bli en....

...POJKE!!! Japp,var på ultraljud i fredags och vi kollade vad det var för kön och det blir en lite kille =) Vi blev glada som f*n, ja, inte alla....Maja vill ju ha en lillasyster och hon sa på en gång när dom sa att det var en kille: "Mamma, då måste du och pappa göra en till bebis!" Sötnosen min! <3

Så nu planeras det för vagn och kläder och allt sådant, nu när vi vet vad vi ska köpa för färger och sånt. Fick även ett litet tidigare datum för förlossning, det blir beräknat till den 16/1 istället för 19/1, så nu är jag helt plötsligt i vecka 20 =) Liiiiite mindre väntat på lillkillen  <3 <3 <3 <3

Ja,annars har jag inte så mycket att tillägga denna gång. Ville bara berätta det underbara nyheten! :P


Over and out......

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis gumman, mysigt med en liten kille! =)



Pözz

2011-08-23 @ 22:25:32
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Kimsan

va roligt! är det första gången du kollar upp vad det blir? Jag ska också snart skriva in mig så att vi också får en tid för ul... är i vecka 14+ nu så det är väl dags!

Hoppas att allt är bra med dig/er! Tänker på dig då och då och saknar tiden vi hade för ca9-10 år sen!

Kram kram

2011-08-28 @ 23:23:19
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Ja gläntan var tider det! Bor ni fortfarande kvar i Torvalla? Får se om vi kommer dit också igen så småningom men det är ju inte bara att flytta när man har hus... :(

I alla fall så låter det skoj att du fått en sån där mamma känsla! Det är så härligt med barn även om det ibland kan vara kämpigt...

Sköt om dig! Kram kram

2011-08-30 @ 22:34:15
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0