Regnet....

...har åter funnit sin väg till Östersund. Tänkte precis rasta vovven men tror att jag väntar en pytte, pytteliten stund......

Ja,vad har hänt sedan sist då? Inte mycket. Klev in i graviditetsvecka 18 idag, bara typ halva tiden kvar nu =) Tiden går faktiskt ganska fort ändå, fast det känns som om den står stilla oftast...

I tisdags var vi på Jamtli med Gläntan, och de andra dagarna i veckan har vi vart på.....Guess? Precis,Gläntan =) Kan ju säga att utan det stället skulle jag bli GALEN!!!!! Skönt att träffa folk och snacka skit hela dagarna =)

Just nu sitter min älskade dotter och klipper sönder ett bananskal brevid mig. Rastlös? Nääää,hur kan ni tro det????? :P

I morron blir det kanske Gläntan oxå, lutar nog åt det hållet...skulle jag tro....Ska se till att L släpar sig upp dit oxå, har ju inte setts på typ 100 år. Eller jo, på M:s kalas men det räknas inte =)

Nä,nu duggar det bara ute så jag ska ta och rasta lillkillen och sedan lägga mig i ett bad =)

Over and out.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det tänkte vi göra men sen blev ju din L sjuk,hoppas det gick över lika fort som det kom!



Kram

Lotta

2011-08-13 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0