Fy faan!!!!!!!!

Ja,jag e sjukt less på tillvaron just nu! Borde vara glad över vikariatet på 6 månader men ICKE!!!!! BLÄÄÄ!!!!!

Jag vill bara försvinna.....Åka bort och inte komma tillbaka.......Käre värld, vad vill du med mig?!? Har ångest över mitt liv! Och det sjukaste av allt är att jag inte vet varför....

Mest troligen för att Nikola är som han är....Bara gnäller på mig och är aldrig nöjd.....Vill göra slut men vågar inte....Vill inte vara tillsammans längre.....Usch! Jag är en hemsk människa.......


Någon som vill åka på en mini-semster med mig?? Jag ber någon, snälla! Hjälp mig ur detta depressionsträsk! Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart.....eller vad jag orkar med.....

Planerar att åka till Finland påkryssning i slutet på februari eller början på mars, när löningen rullar in.... Någon som vill göra mig sällskap på en riktig SUPARRESA?!? Nej,inte superresa, jag menar verkligen suparresa!

Over and out........

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är alltid välkommen hit om du vill ha lite miljöombyte! =) Det skulle även vara skitkul att åka på en minisemester med dig!!!



Pözz darling!

2011-02-10 @ 16:58:39
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Finns här för dig babe ^^ Bara att höra av dig när du har tid, lust och ork :) Kommer bli bra till slut ska du se. LOVE YA! pöss

2011-02-11 @ 17:13:12
Postat av: Sara

Låter bra! Kan säga på en gång att jag jobbar till helgen och den 5-6 mars.



Pözz!

2011-02-12 @ 15:02:41
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Men då! Vad ska du till Grekland och göra då? =)

2011-02-15 @ 18:12:27
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0