Något jag hittade på nätet =)

En natt hade en jag en dröm.
Jag drömde att jag gick längs en strand med dig.
På himlen blixtrade det till av scener från mitt liv.
För varje scen lade jag märke till två fotspår i sanden.
Ett hörde till mig och det andra hörde till dig.

När den sista scenen från mitt liv blixtrade till framför mig
tittade jag tillbaka mot fotspåren i sanden.
Jag lade märke till att många gånger längs livets stig fanns det bara ett par fotspår.
Jag lade också märke till att detta inträffade då jag hade det som svårast i mitt liv.
Detta bekymrade mig verkligen och jag frågade dig om det.

" du sa att den dag jag beslutade mig för att följa dig,
då skulle du gå med mig genom livet.
Men jag har lagt märkte till att när jag haft det som svårast
finns det bara ett par fotspår.
Jag förstår inte att när jag behövde dig som mest fanns det bara ett par fotspår.
Jag förstår inte att du lämnade mig när jag behövde dig som bäst".

du svarade;
"Min kära, jag älskar dig och skulle aldrig lämna dig.
Under din tid av bekymmer och lidande, när du bara sett ett par fotspår,
det var då jag bar dig".



Och nu några ego-bilder från hotellet i Sundvsall! Fick ju en resa dit betald och klar + 900 i fickpengar av min familj och släkt. ag och Selma bodde där och hade sjukt kul!!!! =) Detta ska så göras om inom en snar framtid!!!

Bakis men redo för en lördag på stan i S-vall =)

Pose a la Lina =)

Inte den snyggaste i stan men det bjuder jag på =)

Som sagt, lagomt bakis efter en fredag på krogen Allstars med tant Selma =)

Thats all for now,folks!

Over and out......

Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul med en egen helg finaste darling!!! =) Massor med kramar från Rätan!

2011-02-07 @ 08:17:16
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: sara

Heting!!! Och vad smal du är :) Pöss!!!

2011-02-07 @ 17:19:24
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0