Första inlägget....

....efter flytten =) Har äntligen fått flytta in i lägenheten och det känns UNDERBART!! I fredags flyttade vi Nikolas lägenhet och igår flyttade vi min. Känns underbart att få bo på ETT ställe och inte två =) Jag har även "invigt" tvättstugan här och den fungerar hur bra som helst =)

Thomas och Helena har hjälpt oss heeeeela helgen. NI ÄR UNDERBARA!!! <3 <3 <3 <3 Vi bjöd på middag i fredags och igår, och idag ska vi grilla hos dom. Vädret vände ju till sist igen så man måste ju passa på =)

Ja,jag vet inte om jag har så mycket att tillägga just nu. Ska piffa till mig lite innan vi går till våra kära grannar =)



Over and out...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0