Men är det skönt...

...eller är det skönt väder ute?!? Huvva vad jag har njutit av dessa två dagar med solsken =) UNDERBART!!! I morron skulle det dock regna men ändå vara runt 23-24 grader varm. Antar att det kommer att bli aningen kvav luft...eller?

Har tvättat idag. Ingen höjdare kan jag lova, varmt så in i hela h-vete! BLÄ! Men nu är skiten ren ialla fall och jag älskar att bädda rent i sängen,sover som en gudinna =)

Helgen kommer nog inte att bli så händelserik. Ska ner till gamla lägenheten och städa någon dag. Vill verkligen få undan skiten nu så jag kan släppa det helt....Huvva! Inte roligt alls att flytta, kanske ska leja bort städingen...Någon frivillig??? :P

Nä,nu ska jag kolla om tv:n har något spännande att bjuda på annars blir det en film!

Over and out......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0