Inskrivningen....

.....är avklarad. Bebis är beräknad till 19/1-12. Hoppas banne mig att den inte tänker stanna inne i magen till den 27/1.....Vill ha min födelsedag ifred :D

I mitten på augusti blir det ultraljud och jag ska redan nu skicka in papper för havandeskapspenning...Man vet ju aldrig med Försäkringskassan....Vill att allt ska vara klappat och klart =)

Har vart ledig idag och det blev en snabbis på stan med barnen. Käkade lunch på "Majas kina" och sen hem efter MVC och bakade lite. Har gjort chokladmousse med vit choklad och bitar av Toblerone. HUVVA vad gott det blev!!!! Sen ska det bakas en Budapestrulle efter maten. Till middag blir det fransyska med underbara kryddor i ugnen och dillkokad färskpotatis =) MUMMA! Ska slänga ihop en pepparsås oxå =)

I morron ska jag jobba natt. Känns underbart! Blir av med 2 a-turer så jag jobbar bara en natt och en a-tur sen är det SEMESTER!!!!!!! YAY!!!!!! Någon som vill följa på Jamtli någon dag om solen vill visa sig?? Bara att messa eller slå en pling =)

Over and out.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill med på jamtli!

2011-06-20 @ 22:01:56
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: evelina

Hejsan! Jag undrar om du fortfarande är intresserad av den leopardklänningen och den röda bikinin? :) Förra köparen var oseriös så därför jag kontaktar lite sent efter nu, så tänkte ifall du fortfarande var intresserad utav grejerna!

MVH Evelina

2011-06-21 @ 16:36:44
URL: http://eeevvllii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0