Ojojoj......

.....vad jag är TRÖTT!!!!! =( Vart har mina krafter tagit vägen? Tror att dom tagit semester en vecka före mig =) Känns som om denna helg aldrig kommer att ta slut......*suck*

Träffade goaste E på Traktören idag <3 Du är så himla fin,gumman! Saknar dig och C....... En fika på stan  snart kanske?

Min älskade S fyller ju 30 idag!!!!! GRATTIS MIN LILLA SESSA!!!!! =) Kommer och fikar när du minst anar det så ha tårtan redo! =) Vad köper man till en tös som redan har allt....? Hmmmmm.......

Nä,nu ska jag äta lite middag med världens underbaraste dotter!!!! Min son har typ bosatt sig hos momma och moffa.....Oväntat...? NOPE! =)

Over and out......

Kommentarer
Postat av: E

Så skoj att se dig oxå! Klart vi ska ta en fika :)

2011-06-24 @ 08:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0