Dålig uppdatering......

Ja, jag vet men jag jobbar ju 90% nu till slutet av agusti så jag varken vill eller hinner skriva så mycket här =)

Har jobbar hela denna helg. Igår var jag och Nikola och Maja hos Thomas och Helena på middag. Smördegsinbakad fläskfile med god sallad och massa annat gott bjöds det på. Sen spottade vi inte direkt i glasen om jag säger så =) Haha! Vi var hemma vid 01.30 och Maja däckade på en gång...Konstigt....NEJ! Helenas mamma kom oxå dit, lilla Monkan =)

Hoppas på att jag och Nikola får lägeneheten vi sökt på Jägmästarvägen. Skulle vart sjukt underbart! =) Och då blir vi ju nästan grannar med underbara Thomas och Helena =) Inte illa alls! <3 Trivs så sjukt bra i deras sällskap och Nikola och Thomas kommer så bra överens och jag och Helena slipper all svartsjuka. Vi har även planerat in en lite överraskning till våra älsklingar som träder i kraft i vår =) KUL SOM FAAN! =)

Nikola har uppkörning på torsdag! Håller tummarna för att han klarar det, älsklingen min =) I love you! Klarar han det blir det ännu en fest till helgen =) Myspys! <3


Over and out.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis:) jag har kvar paljettlinnet men inte tshirten. vill du ha linnet ialf?:)

maila mig:)

2011-03-20 @ 21:35:32
URL: http://striperellis.blogg.se/
Postat av: Linnea Sjöström

Hej! vita linnet med rosor finns kvar :)! Mejla mig om du är intresserad ännu!

2011-03-21 @ 17:56:24
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0