Baking cupcakes =)

Ja,fast inga jättepiffiga sådana utan vanliga muffins med banan och de andra blev toppas med en bit av den nya Marabou sensation blåbär/cheesecake. Får se hur de smakar...Maja får prova då jag inte kan tänka mig att min mage vill ha bakelser ännu.... =(

Var på stan en snabbis idag och inhandlade lite tabletter. Det blev Mitt val kvinna och en burk med B-vitamin. kalaset för dessa två burkar (observera att det endast var TVÅ burkar) slutade på 220 riksdaler......Inte så sweet då min lön suger denna månad.....Jaja, men "grodan" behöver extra tillskott så vad gör man inte? =)

Efter stadsbesöket var jag helt väck i kroppen. Känns att man inte är kry för fem öre och det värsta av allt är att jag måste ner en sväng i morron oxå.....Önskar att vissa saker kunde utföras med hjälp av tankekraft...eller nått =)

Just nu tar jag igen mig och glor på några filmer. På fredag har jag en visning till på lägenheten klockan ett. Ska nog hinna/orka med att tömma kyl och frys innan dess....Hoppas på att kroppen är i lite bättre form typ i morron så att jag orkar det. Men jobb blir det inte förrän på måndag.

By the way, har ni märkt vad duktig jag blitt på att uppdatera bloggen???? :P Haha!

Over and out........

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYNDA SOMMARKLÄDER TILL ETT RIMLIGT PRIS!

SOMMARKLÄNNINGAR, KILKLACK, HÖGKLACKADE SKOR, TUBLINNEN M.M!



KÖPER DU FLER ÄN 2 PLAGG, TILLKOMMER RABATT! SÅ SKYNDA OCH FYNDA REDAN NU!



http://fyndhornet.blogg.se/

2011-05-26 @ 18:07:16
Postat av: Anonym

FYNDA SOMMARKLÄDER TILL ETT RIMLIGT PRIS!

SOMMARKLÄNNINGAR, KILKLACK, HÖGKLACKADE SKOR, TUBLINNEN M.M!



KÖPER DU FLER ÄN 2 PLAGG, TILLKOMMER RABATT! SÅ SKYNDA OCH FYNDA REDAN NU!



http://fyndhornet.blogg.se/

2011-05-26 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0