Dags att börja planera....

.... det här med flyttstädning och annat tjafs runt flytten. Ser inte det minsta fram emot att gå igenom alla skåp i köket eller garderober m.m. Men men, jag får kasta en massa saker eftersom Nikola redan har det mesta. Jag menar, jag tar ju hellre hans nya soffa än min begangnade med kattklös och revor överallt =) Det som vi kommer att behålla från min lägenhet är nog bara Majas säng, vardagsrumsbordet och vissa kökssaker. resten ska säljas och kastas.

Jag är tredagars ledig nu till veckan så jag ska hem och rensa i lådor och annat och börja packa ihop det som inte används. Även kolla upp vad som ska läggas ut på blocket osv.... Det e ju inte ens två månader kvar så det är dags att börja ta "tjuren vid hornen"! =)

Det värsta blir nog städningen, men jag hoppas att Selma hjälper till, hon har ju trots allt bott där över ett år, och sen ska jag kolla med Helena och hon kan ställa upp någon dag. Hon är ju sjukt noga med all städning =)

Nä, nu ska jag ut och jobba lite innan det är dags att få lite mat i magen =) Hungrig som en varg kan jag lova! =)

Over and out.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0