Har idag....

....packat lite i lägenheten. Badrummet och köket är i princip klart. Tror att jag har två skåp i köket kvar plus några tallrikar. Sen har vi ju det förbannade förrådet att tömma oxå....*suck* tror att jag ska ner i morron och tömma kylskåp och frys och stänga av dom sen. Tar ju ett tag att frosta ur frysen....och städa kylskåpet.....Jaja,bäst att ta tjuren vid hornen =)

Ska ringa MVC i morron oxå. Tydligen behöver jag ett extra tillskott nu när jag har "grodan" i magen och det är tydligen MYCKET viktigt att ta detta preparat tidigt i graviditeten. Detta visste inte barnmorskan om alls...Nu ska vi dock inte bli förvånade för det är ju faktiskt Torvalla HC vi talar om........Inget att skyta om kan jag lova =(

Tror oxå att jag fått en släng av magsjuka från jobbet. Mindre skoj då jag inte kan kräkas efter operationen....*suck igen* Huvva säger jag bara =( Tur att jag är ledig tills på torsdag så jag slipper sjukskriva mig flera dagar....Om jag nu kan/orkar jobba på torsdag vill säga....Hoppas att magen lugnar ner sig *håller tummarna*

Annars har jag inte mycket att tillägga just nu....


Over and out........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver du tillskott pga operationen eller? Vilken tid passa på onsdag? Pöss

2011-05-23 @ 21:32:22
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: Sara

Hoppas du kryar på dig gumman och lycka till med "grodan"! =)



Pözz

2011-05-23 @ 21:51:29
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0