I morron....

.....åker Nikola och Maja till Turkiet. Kan ju tala om att bara idag har jag lipat typ 25ggr. Jädrans hormoner!!! :P Klockan fem i morron bitti sticker dom till tåger ner till Stockholm och väntar där några timmar tills flyget går till Turkiet.

Huvva! Har ingen som helst lust att låta dom åka iväg.....*snyft* Men det är ju bara 7 dagar....bara.....
Ska gå på bio med Ludde i helgen hade jag tänkt. Är ju ledig både lördag och söndag så vi ska nog kunna klämma in en biodag =)

Pappa har fått sålt lägenheten oxå! :D Känns jätteskönt att inte behöva betala två hyror i juli kan jag lova! :P Längtar som FAN tills vi får flytta in i den nya lägenheten! Ska bli såååååå kul att möblera och pyssla =)

Min underbara Helena ska hjälpa mig att städa ur lägenheten, tack underbara du! <3 <3 <3 <3

Nä,nu ska jag kramas och pussas med min dotter innan hon flyger till tata och jiddo =)

Over and out......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0