ja,men det var ju bra.....

....att solen bestämt sig för att stanna bakom trista moln ett tag till. Inte nog med att man ska vara hemma och vara klen, man kan inte ens få släpa sig ut på balkongen för att försöka få en glimt av solens varma strålar.....*suck* GE MIG EN RIKTIG SOMMAR......NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ludde åker till Sundsvall i morron efter kvartsamtalet. Som tur e så kommer P hit och hämtar så för en gångs skull slipper Ludde-ponken åka tåg =) Det som dock är negativt är att Ludde är sjukt åksjuk och blir sämre i bilen än på tåget......Som att välja mellan pest och kolera...typ.....

När det gäller "grodan" så börjar jag bli aningen orolig. Magen växer inget och det tycker jag att den borde gjort....eller??? Jag e ju i och för sig bara i typ månad två eller nått men ändå.....Kalla mig fjantig men jag gjorde ett gravtest till (tredje i ordningen) och det var positivt, som jag visste redan men man kan aldrig vara för säker =) Köpte det där testet där man får veta hur långt gången man är och det visade på 5+, vilket innebär att jag gått aningen mera än 5 veckor...Men varför växer inte magen då?!? Är det något fel???? =( Stackars lilla "grodan", hur mår du igentligen?*suck*

Nä, nu ska jag gräva ner mig i soffan med en kopp te och en macka......Tröstäta funkar för stundens hetta =)

Over and out........

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är nog kalasbra med "grodan"! Vänta några veckor till, alla bär olika och det är inte säkert att det syns förrens du gått 10-14 veckor!



Pözz

2011-05-26 @ 22:16:48
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: elin

hej! :)

har mailat dig angående klänningarna på min bloppis :)

checka in på hotmail!

mvh elin

2011-05-27 @ 11:36:58
URL: http://eshop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fynda sommarens hetaste plagg för rimliga priser! Fynda nu! Http://Fyndhornet.blogg.se/

2011-05-27 @ 15:59:19
Postat av: Anonym

<Magen brukar inte synas förrän i tidigast v 10 :)

2011-05-27 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0